benny-anja-nederland.reismee.nl

Dag 12; Limburg

Allereerst; Oeps! Normaal gesproken plaats ik de foto's op de site in het kader 'Foto's', maar verstuur ik geen mail. De foto's komen immers toch in het verslag van de dag. Vandaag vergat ik dat dus af te vinken en heeft iedereen een mail met de link naar alleen maar foto's. Bij deze dan ook nog de tekst erbij...

We vertrekken richting Limburg na weer een overheerlijk ontbijt, waar vandaag ...misschien omdat het zondag is... nu ook een gekookt eitje én een American pancake bij zit. Lekker hoor. We varen met het pontje de Nederrijn over richting Tiel...

en dan, deze keer niet binnendoor, daar is de afstand te groot voor, naar beneden richting Limburg. We drinken onderweg koffie met, uiteraard, een stukje kersenvlaai en dan in 1x door naar Vaals. We rijden eerst naar de Wilhelminatoren.

Nadat we de 181 treden hebben getrotseerd staan we boven met een prachtig uitzicht over Nederland...

...kijken we richting de Ardennen van België...

...en zien we in Duitsland de Dom van Aken

Na een plensbui, nog een koffie, nu met appelvlaai ...we zijn tenslotte in Limburg... lopen we naar het echte Drielandenpunt een kleine kilometer verderop.

Het punt licht midden tussen de 3 tegels met de wapens van de omringende landen. Nederland...

Duitsland...

...en België. Helaas schijnt de zon hier precies op, dus helaas niet zo duidelijk.

We staan nu boven op de Vaalserberg en maken dan ook nog maar een foto bij het hoogste punt van Nederland, 327m boven NAP.

We lopen terug naar de Wilhelminatoren, waar de auto staat en dan zijn we binnen 5 minuten bij ons hotel voor vannacht. Het Bilderberg Kasteel Vaalsbroek. We doen het niet voor minder...

Morgen rijden we weer omhoog en slapen we in Noord-Brabant.

Jannie

Mooie foto,s en een mooie kamer en het drielandenpunt lang geleden dat we dat gezien hebben, geniet ervan.

Willeke

Mooie foto’s en gelukkig niet zoveel regen voor jullie.
Vlaai altijd lekker
Super hotel!

tonnie

weer een heerlijke tocht gemaakt naar hoe schoon ons Limburg is bekende foto s mooie opname weer mooi hotel daar moeten jullie wel heel goed geslapen hebben goede reis morgen geniet steeds weer van de opname xxx

Trudy

Jullie hebben vast weer genoten in het mooie Limburg hopelijk met droge voeten. Tot morgen

Riek

Bedankt voor jullie mooie foto’s en jullie gezellig reisverslag, kijk er altijd naar uit wat jullie op zo’n dag meegemaakt hebben.