benny-anja-nederland.reismee.nl

We zijn weer thuis!

Hallo allemaal,

Na 2 weken roadtrippen in Nederland zijn we weer thuis. Na het laatste super de luxe en overheerlijke ontbijt in het Carlton Beach Hotel hebben we de spullen ingepakt en zijn we naar huis gereden. Inmiddels is de koelkast weer gevuld, zijn de wasjes gedraaid en ligt alles weer schoon in de kast, is er gestofzuigd en zijn de ramen gezeemd. Back to reality, dus.

Na diverse roadtrips in de V.S en 2 jaar geleden La Palma nu dan een rondje Holland gereden. 12 hotels in 12 provincies. We hebben veel gezien, maar ook een aantal dingen moeten schrappen ivm het slechte weer of gewoon wegens tijdgebrek. Hebben we het leuk gehad? Jazeker! We hebben in een aantal, sommige verrassend, leuke hotels geslapen, waarbij we moeten zeggen dat het eten en met name de ontbijtjes overal even lekker waren.

Bij deze een foto van de kaart van Nederland. Ik hoop dat het een beetje te zien is, want de kaart paste maar net op de foto. De oranje sticker is Ridderkerk, onze start en eindplaats, de blauwe stickers zijn de plaatsen waar we overnacht hebben (een lijst met hotels volgt later nog) en de gele stickers de 'toeristen' plekken die we bezocht hebben. De zwarte lijn is de route die we hebben gereden.

Rest ons alleen nog om jullie te bedanken voor het 'meereizen' en al jullie lieve en leuke reacties ...altijd leuk om te lezen... op onze foto's en verhalen. Het bijhouden van een reisblog is veel werk, maar ook wij vinden het altijd weer grappig om terug te lezen. Hoe langer geleden de reis hoe mooier het is om herinneringen op te halen. De links staan op de website, dus wie het leuk vindt...

Lieve groetjes van ons en tot een volgende roadtrip! xx

Riek

Nogmaals ontzettend bedankt voor het mogen meereizen Anja en Ben, ??

Willeke

Ik heb ook genoten van jullie reis.
?

Ina

Het was een wasr genoegen om mee te reizen met jullie, heb genoten van de foto's en verhalen. Dank jullie wel

Trudy

Het was super gezellig om de verhalen t

Trudy

Te lezen en de foto,s te bekijken. Graag tot een volgende keer

tonnie

jammer van dagen met slecht weer maar jullie maakte er een mooi reis van xx