benny-anja-nederland.reismee.nl

Dag 15; Zuid-Holland

We zijn om 7 uur wakker, met als gevolg dat we om 08.15 uur al aan het ontbijt zitten en we dus ook redelijk vroeg wegrijden uit Middelburg. We gaan binnendoor richting Den Haag en drinken koffie op een gezellig pleintje in Ouddorp. We zijn net na de middag bij het Carlton Beach Hotel, waar we een kamer hebben met balkon en zeezicht.

We besluiten unaniem dat we dit eigenlijk thuis ook wel willen...

We lopen een stuk over de Boulevard...

...en eten een broodje haring bij Simonis, als je op de Scheveningse Boulevard bent móet je een visje eten bij Simonis en uiteraard lopen langs het prachtige Kurhaus.

We maken een ritje door Scheveningen met een toeristentreintje en als we terug zijn op de Boulevard stappen we in het reuzenrad aan het einde van de pier,

Nice view!

We drinken nog wat op een terras en dan gaan we terug naar het hotel.

Om half 7 gaan we weer richting de pier waar we bij Simonis aan de Boulevard wat eten en dan is het genoeg geweest, we gaan richting ons balkonnetje met zeezicht.

Riek

Wow, wie wil dat niet balkon met zeezicht, ik ook wel ?
Jullie zijn echte toeristen in Scheveningen, voelde zeker wel erg goed en ook nog heerlijk weer, geweldig toch, wat een mooie afsluiting van jullie vakantie en helaas ook voor ons een einde aan een goed en gezellig vakantie-verhaal. Met grote dank aan de fotografen en auteurs ??

Wilma

Genoten van jullie verhalen en prachtige foto's, dank jullie wel.
Nederland is prachtig! ?❤️

Gerard&Paulien

Het zit er al weer op voor jullie. Zoals altijd genoten van je dagelijkse verslag en mooie foto’s. Zelf hebben we ook ontdekt hoe mooi ons eigen land is.

Sonja

Wat ga ik dit missen.
Iedere morgen in de metro even jullie verhaaltje lezen.

Ina

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van jullie vakantie in Nederland, als ik dat heb gedaan van jullie mooie foto's en verhalen.
Ik hoop dat jullie het unaniem en niet anoniem eens zijn over het uitzicht vanaf jullie balcon.
Dank je Anja en Ben voor de rondtour door Nederland.

Willeke

Wat een leuk reisverslag erg genoten elke dag weer mooie fotos’s.
Wat een afsluiting van jullie vakantie begrijp wat jullie bedoelen met dat uitzicht vanaf jullie balkon.
Super leuk dat ik mee mocht kijken.
Dank jullie wel ?

tonnie

heb er van genoten ook de laatste uit goede thuis reis en dan na genieten nog liefsxxx

Trudy

Dank jullie wel voor dit mooie reisverslag ik heb genoten van de verhalen en de foto"s

Jannie

Mooi hotel en dicht bij huis waren weer mooie verhalen en foto,s.