benny-anja-nederland.reismee.nl

Hotels

Nog een laatste 'update' over de hotels waar we overnacht hebben. Normaal boeken we voor een roadtrip altijd ver vooruit, maar deze x niet. Het 1e hotel hebben we, uiteraard, thuis al geboekt, maar de rest max 2/3 dagen van te voren. Het voordeel daarvan is dat je last minute kunt beslissen hoeveel nachten je blijft of bv bij écht slecht weer rechtsomkeer naar huis kunt maken. Het nadeel is dat niet altijd het hotel dat je graag wilt beschikbaar is of zoals in Giethoorn helemaal niets te vinden (door een telefoontje naar een hotel en een toevallige annulering daar toch gelukt) of je betaald een belachelijk aantal €€€ voor een paar vierkante meter waar je alleen een paar uur slaapt. Leuk is dan ook weer wel dat je in onverwacht gezellige hotelletjes terecht komt. Over het algemeen waren alle hotels waar we overnacht hebben prima tot zeer goed (Carlton Beach Hotel), alleen de Fletcher hotels lijken altijd wat tegen te vallen, maar geen van de hotels was écht slecht. Ontbijtjes waren overal overheerlijk en ruim voldoende, de meeste hotels hebben een uitgebreid buffet, behalve Hotel Buitenlust waar een tafel (corresponderent met het kamernummer) voor ons gedekt was. Bijna overal was er voldoende gratis parkeerruimte, behalve bij het Carlton Beach Hotel waar we € 25,- af moesten tikken... In een aantal hotels hebben we ook 's avonds gegeten en ook daar geen klachten over. Al met al is het een leuk rondje Nederland geweest!

12 hotels in 12 provincies...

**Noord-Holland / Hotel de Koepoort - Enkhuizen

**Limburg / Bilderberg Kasteel Vaalsbroek - Vaals

**Noord-Brabant / Hotel Boer Goossens - Den Dungen

**Zeeland / Fletcher Hotel-Restaurant Arneville - Middelburg

**Zuid Holland / Carlton Beach Hotel - Scheveningen

Nogmaals dank voor het 'mee' reizen en voor al jullie leuke en lieve reakties.

Tot de volgende roadtrip! xxoo

Ada

Ze zien er allemaal prima uit toch ?
Netjes hoor

Sonja

De 1 nog mooier dan de andere.?

Jannie

Prachtige hotels.